Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi:
Prodávající:
Jméno a příjmení: Adéla Kučerová
IČO: 23837578
Sídlo: Na Kotli 1175, 500 09 Hradec Králové
E-mail: adelynbags@gmail.com
Nejsem plátcem DPH.
A kupujícím, kterým je spotřebitel nebo podnikatel, uzavírající kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu Adelyn bags umístěného na webové adrese www.adelyn.cz
2. Objednávka a uzavření smlouvy
-
Objednávku kupující provádí prostřednictvím e-shopu.
-
Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky (kliknutím na tlačítko „Objednat“ nebo „Dokončit objednávku“) a jejím následným potvrzením prodávajícím e-mailem.
-
Ceny uvedené u produktů jsou konečné (prodávající není plátcem DPH).
-
Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, například pokud zboží již není dostupné.
3. Platba a dodání zboží
-
Kupující může cenu zboží uhradit:
-
bankovním převodem,
-
platební kartou online
-
případně dobírkou
-
-
Zboží je odesíláno po přijetí platby, obvykle do 3 pracovních dnů.
-
Zásilky jsou doručovány prostřednictvím služby Zásilkovna buď na výdejní místo, nebo na adresu uvedenou kupujícím.
-
Doprava je poskytována zdarma. Kupující je o této skutečnosti informován před odesláním objednávky.
4. Odstoupení od smlouvy
-
Spotřebitel má právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
-
Pro uplatnění práva na odstoupení je třeba zaslat e-mail na adresu adelynbags@gmail.com s uvedením čísla objednávky.
-
Zboží musí být zasláno zpět nepoškozené, nejlépe v původním obalu, na adresu Na Kotli 1175, 500 09 Hradec Králové
-
Peníze budou vráceny do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
-
Náklady na vrácení zboží hradí kupující.
5. Reklamace
-
Záruka na zboží je 24 měsíců od převzetí.
-
Reklamace se uplatňuje e-mailem na adrese adelynbags@gmail.com s popisem závady a číslem objednávky.
-
Prodávající posoudí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
-
V případě uznání reklamace má kupující právo na opravu, výměnu nebo vrácení peněz.
6. Ochrana osobních údajů
-
Prodávající zpracovává osobní údaje pouze pro účely vyřízení objednávky a komunikace se zákazníkem.
-
Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám s výjimkou dopravců.
-
Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů (GDPR).
7. Řešení sporů
-
Spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy České republiky.
-
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz)
8. Závěrečná ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 20. 10. 2025
-
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek.
-
Aktuální verze obchodních podmínek je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.
