top of page

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi:

 

Prodávající:
Jméno a příjmení: Adéla Kučerová
IČO: 23837578
Sídlo: Na Kotli 1175, 500 09 Hradec Králové
E-mail: adelynbags@gmail.com
Nejsem plátcem DPH.

A kupujícím, kterým je spotřebitel nebo podnikatel, uzavírající kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu Adelyn bags umístěného na webové adrese www.adelyn.cz

2. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednávku kupující provádí prostřednictvím e-shopu.

  2. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky (kliknutím na tlačítko „Objednat“ nebo „Dokončit objednávku“) a jejím následným potvrzením prodávajícím e-mailem.

  3. Ceny uvedené u produktů jsou konečné (prodávající není plátcem DPH).

  4. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, například pokud zboží již není dostupné.

3. Platba a dodání zboží

  1. Kupující může cenu zboží uhradit:

    • bankovním převodem,

    • platební kartou online 

    • případně dobírkou 

  2. Zboží je odesíláno po přijetí platby, obvykle do 3 pracovních dnů.

  3. Zásilky jsou doručovány prostřednictvím služby Zásilkovna buď na výdejní místo, nebo na adresu uvedenou kupujícím.

  4. Doprava je poskytována zdarma. Kupující je o této skutečnosti informován před odesláním objednávky.

4. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

  2. Pro uplatnění práva na odstoupení je třeba zaslat e-mail na adresu adelynbags@gmail.com s uvedením čísla objednávky.

  3. Zboží musí být zasláno zpět nepoškozené, nejlépe v původním obalu, na adresu Na Kotli 1175, 500 09 Hradec Králové

  4. Peníze budou vráceny do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

  5. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

5. Reklamace

  1. Záruka na zboží je 24 měsíců od převzetí.

  2. Reklamace se uplatňuje e-mailem na adrese adelynbags@gmail.com s popisem závady a číslem objednávky.

  3. Prodávající posoudí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.

  4. V případě uznání reklamace má kupující právo na opravu, výměnu nebo vrácení peněz.

6. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje pouze pro účely vyřízení objednávky a komunikace se zákazníkem.

  2. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám s výjimkou dopravců.

  3. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů (GDPR).

7. Řešení sporů

  1. Spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy České republiky.

  2. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz)

8. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 20. 10. 2025

  2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek.

  3. Aktuální verze obchodních podmínek je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.

bottom of page